Facebook jest świetnym narzędziem, które umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców za stosunkowo niewielkie pieniądze. Zobacz, co daje reklama na Facebooku.
Reklama na Facebooku – jak zacząć
❌ Określ jasno cel kampanii – w tym momencie Facebook oferuje utworzenie kampanii reklamowej na kilka głównych celów. W zależności, jaki chcesz osiągnąć efekt, masz do wyboru cel:
❌ Wybierz odpowiednią grupę docelową
Reklama na Facebooku daje szerokie możliwości, jeśli chodzi o określenie grupy docelowej. Facebook umożliwia dotarcie do odpowiedniej grupy za pomocą m.in. lokalizacji, wieku, płci, języka, zainteresowań, zachowań, a także osób odwiedzających stronę czy sklep. Do reklamy możemy też wykorzystywać posiadane kontakty. Tworząc grupy na Facebooku mamy szansę korzystania z grup tzw. „look like”, które są najbardziej idealnym odzwierciedleniem danej grupy docelowej.
❌ Określ miejsce wyświetlania reklam
Tu też mamy bardzo szerokie pole manewru. Facebook daje nam dostęp do aktualności Facebooka i Instagrama, do krótkich relacji, messengera, a także aplikacji partnerskich Audience Network.
❌ Monitoruj efekty
Każdy reklamodawca może rozpocząć korzystanie z pomiaru na Facebooku. Jeśli wyświetlasz reklamy na Facebooku, Instagramie, w Messengerze lub Audience Network, możesz swoje reklamy kontrolować za pomocą Menedżera Reklam.
1,6 mld ludzi na całym świecie kontaktuje się z małą firmą za pomocą Facebooka
Reklama na Facebooku – jakie są korzyści?
✅ Pozwala dotrzeć do większej grupy klientów
✅ Buduje twój wizerunek w sieci
✅ Zwiększa rozpoznawalność marki
✅ Kieruje ruch na twoją stronę
✅ Wpływa na budowanie zaangażowanej społeczności
Reklama na Facebooku to:
✅ Więcej polubień na Fanpage
✅ Większa aktywność pod postami
✅ Większy zasięg – docieraj do osób które są w pobliżu
✅ Możliwość pozyskania kontaktów
Zainstaluj Pixel Facebooka, aby zwiekszyć skuteczność reklamy
Pixel to kod, który w bardzo dobry sposób połączy Twoją stronę internetową lub sklep z fanpagem firmy. Dzięki temu zyskasz szczegółowe dane na temat odbiorców i zainteresowań grupy docelowej.
Pomagamy budować wizerunek w sieci. Dodajemy biznesom skrzydeł. Kontakt do wsparcia w sprawie facebooka – kliknij