Czy wiesz, jakie są zalety sklepu na WooCommerce? Za pomocą tego rozszerzenia możesz utworzyć swój własny sklep internetowy na popularnej platformie WordPress. Dzięki temu możesz mieć sklep połączony z twoim blogiem czy stroną internetową. O tych punktach musisz wiedzieć.

Poznaj zalety sklepu na WooCommerce

Przyjazny dla wyszukiwarek – ponieważ WooComerce można łatwo połączyć z blogiem. Dostarczanie świeżych, merytorycznych treści, ułatwia pozycjonowanie sklepu.

Nie wymaga umiejętności kodowania – WordPress jest przyjazny dla osób, które dopiero zaczynają. Dzięki tysiącom gotowych pluginów nie trzeba umieć kodować.

Łatwy w obsłudze – możesz się logować za pomocą jednego panelu zarówno na stronę www, jak i sklep internetowy. Wszystko masz w zasięgu pulpitu.

Różne możliwości wyglądu – WordPress oferuje dostęp do tysięcy gotowych szablonów, które można praktycznie dowolnie modyfikować. To sprawia, że Twój sklep może wyglądać tak, jak sobie tylko zamarzysz.

Intuicyjny dla użytkownika – Obsługa sklepu WooCommerce jest bardzo intuicyjna. Dzięki połączeniu z powiadomieniami mailowymi możesz na bieżąco monitorować zamówienia w sklepie.

Zobacz także: strategia-marketingowa-w-agencji-interaktywnej

Sklep dla produktów fizycznych oraz wirtualnych – gdy mówimy o zalety sklepu na WooCommerce, nie możemy nie wspomnieć o tym, że jest to świetne rozwiązanie zarówno dla produktów fizycznych, jak i wirtualnych (typu kursy, szkolenia, e-booki).

WooCommenrce dla każdego –  jest on dobry zarówno dla blogerów, freelancerów, jak i specjalistów od e-commerce.

W jednym miejscu możesz mieć wszystko – blog, stronę www i sklep online. To wpływa pozytywnie na pozycjonowanie oraz wygodę użytkowania.

Dostęp do wielu wtyczek i możliwości – WordPress to w tym momencie prawdziwy kombajn z niezliczonym dostępem do rozszerzeń i specjalistów.

Niska cena – gdy wymieniamy zalety sklepu na WooCommerce, nie możemy zapomnieć, że w zasadzie bezpłatność do tego dostępu, jest olbrzymim plusem. Sporo wtyczek do WordPressa jest bezpłatna.

Łatwo dostosujesz i zautomatyzujesz – Sklep na WooCommerce można w 100% zautomatyzować – klient może otrzymywać automatyczne maile, płatność może się odbywać za pomocą wirtualnej bramki, po czym można ustalić automatyczną wysyłkę faktur.

Duże możliwości rozwoju – ponieważ WooCommerce jest rozszerzeniem WordPressa – zyskujesz niekończące się możliwości dla rozwoju Twojego sklepu.

Dostosowany do różnych bramek płatności – możesz podpiąć każdy rodzaj płatności. Możliwość prowadzenia sklepu z wieloma wersjami językowymi i różnymi walutami.

Częste aktualizacje – WordPress oraz większość popularnych wtyczek są regularnie aktualizowane. Dzięki temu zdobywasz dostęp do bezpiecznych narzędzi, które podążają za trendami.

Polecany dla małych i średnich sklepów – WooCommerce świetnie sobie poradzi, nawet jeśli planujesz mieć w sklepie kilkadziesiąt czy kilkaset produktów.

Mam nadzieję, że te punkty skutecznie pokazały ci zalety sklepu na WooCommerce. Jeśli potrzebujesz pomocy we wdrożeniu we wdrożeniu sklepu na WooCommerce lub jego rozbudowaniu – napisz do nas KONTAKT.